ΣΤ ΤΑΞΗ: Παραγωγή γραπτού λόγου

Θέμα«Φαντάσου πως έχεις ναυαγήσει σε ένα έρημο νησί στον Ειρηνικό Ωκεανό. Ξαφνικά κάπου στο νησί ψάχνοντας ανακάλυψες ένα «πολύτιμο σεντούκι». Περίγραψέ το και δημιούργησε μια συναρπαστική ιστορία γύρω από αυτό!» 
  
Μην ξεχάσεις να… 
  • αναφέρεις ποιοι ήσασταν, πού και πότε; 
  • περιγράψεις το μέρος που το βρήκατε (τη βλάστηση, την ακτή, τον καιρό,  
την ακριβή θέση του) 
  • περιγράψεις πώς είναι το σεντούκι (γενική εντύπωση, σχήμα, μέγεθος, χρώμα, από τι υλικό είναι φτιαγμένο, ιδιαίτερες λεπτομέρειες) 



  • κάνεις την περιγραφή από τα έξω προς τα μέσα 
  • γράψεις τα συναισθήματά σου (η πρώτη σου αντίδραση αλλά και πώς ένιωσες στο τέλος) 
  • χρησιμοποιήσεις το σωστό χρόνο. Ακόμα, επίθετα και τοπικούς προσδιορισμούς (από πάνω, κάτω, στο πλάι, γύρω-γύρω, πίσω, μπροστά) 
  • τέλος, διάβασε το γραπτό σου και εξέτασε τα παρακάτω: δημιούργησες παραγράφους και απλές-σύντομες προτάσεις που να έχουν νόημα; Έβαλες τελεία, κόμμα και θαυμαστικό κ.α. εκεί που έπρεπε; Έλεγξες την ορθογραφία των λέξεων σου και αν είναι σωστές από τη γραμματική τους πλευρά; Στην ίδια παράγραφο διατήρησες τον ίδιο χρόνο στα ρήματα σου; 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γλώσσα Α τάξη: Να σας διαβάσω; (παρελθοντικοί χρόνοι Αόριστος και παρατατικός)

Α' τάξη Γλώσσα 9 (Το κοτσύφι, ρήματα σε -ιζω και -ευω)