ΣΤ ΤΑΞΗ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ
- ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ. ΚΑΝΤΕ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΕ ΝΕΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ!
ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΝΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΣΚΗΣΕΙΣ:
α) Υπογραμμίστε μέσα στο κείμενο τα σημεία στα οποία διαφαίνεται η αγάπη που είχε ο Τζον Θόρντον για τον Μπακ.
β) Στην προτελευταία παράγραφο του κειμένου [Ο Θόρντον συνήλθε … τρία πλευρά σπασμένα], βρείτε και υπογραμμίστε τις δυο δευτερεύουσες χρονικές προτάσεις.
γ) Να κάνετε χρονική αντικατάσταση στα ρήματα: θα κατασκηνώσουμε, αισθάνθηκε.
δ)Ο Μπακ ήταν:
1.χρυσοθήρας
2.λυκόσκυλο
3.γιατρός
4.ποταμός της Αλάσκας.
ε)Γιατί επιτέθηκε ο Μπακ στον Μπάρτον; Πώς γλίτωσε τη ζωή του;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
στ)Για ποιους λόγους οι χρυσοθήρες δε θανάτωσαν το σκυλί;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ζ)Πώς βρέθηκε ο Θόρτον στα παγωμένα νερά;
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
η)Γιατί δεν κατάφερε την πρώτη φορά ο Μπακ να δώσει το σκοινί στον Θόρτον;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Θ) Να γίνει η περίληψη του κειμένου (10-15 σειρές).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου